Cumhuriyet Son Dakika
•
26 Jun 2026, 15:48
•
Gündem
Yusuf Tekin'den, açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk açıklama: 'Keşke önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler'
Özel sektör ve mülakat mağduru eğitimcilerin başlattığı eylemlere ilişkin ilk kez konuşan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savundu. Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söylese…
Özel sektör ve mülakat mağduru eğitimcilerin başlattığı eylemlere ilişkin ilk kez konuşan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savundu. Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler" dedi.
Haberin tamamını Cumhuriyet Son Dakika'da oku
İlgili anketler
Halk Seçiyor verileri: 26.06.2026 22:51 (TSI) itibarıyla. Sayfa önbelleği nedeniyle birkaç dakika gecikmeli olabilir.
Yorumlar