Türkiye'nin Dijital Kamuoyu Platformu

© 2026 Halk Seçiyor. Tüm hakları saklıdır.

Tüm haberler
ANKA Haber Ajansı 24 Jun 2026, 16:36 Gündem

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçen hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen selden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin yaralarının sarılması için çalışmaların sürdüğünü b…

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti

(MANİSA) - Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçen hafta Salihli’de şiddetli yağışlar sonucu meydana gelen selden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin yaralarının sarılması için çalışmaların sürdüğünü belirten Dutlulu, afetzedelere ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını ifade ederek, her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.

Başkan Dutlulu, Salihli programı kapsamında Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte sel felaketinden etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. Evlerinde ziyaret edilen vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinleyen Başkan Dutlulu, geçmiş olsun dileklerini ileterek destek mesajı verdi

"AFETİN İLK GÜNÜNDEN BU YANA HEMŞEHRİLERİMİZİN YANINDAYIZ"

Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada olduğunu belirten Dutlulu, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti. Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.

PAZAR ENAFIYLA BULUŞULDU

Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katılan Başkan Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunduktan sonra pazar yerini ziyaret etti. Esnafa hayırlı işler dileyen Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Dutlulu, ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini söyledi.

Haberin tamamını ANKA Haber Ajansı'da oku

İlgili anketler

Halk Seçiyor verileri: 25.06.2026 13:39 (TSI) itibarıyla. Sayfa önbelleği nedeniyle birkaç dakika gecikmeli olabilir.

Ana Sayfa Belediyeler
Sonuçlar
Vekiller Partiler