Evrensel Haber
•
25 Jun 2026, 15:24
•
Poli̇ti̇ka
İki belediye başkanı AKP’ye katılıyor
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AKP rozeti takmak üzere genel merkeze gitti.
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, AKP rozeti takmak üzere genel merkeze gitti.
Haberin tamamını Evrensel Haber'da oku
Halk ne düşünüyor?
SiyasetSiyaset
AKP hükümetine genel desteğiniz nasıl?
Kısmi destek%23,6
Kısmi karşıyım%19,8
Tamamen karşıyım%19,1
Bu konuda %23,6 “Kısmi destek” diyor — toplam 199.144 oy, son 30 günde 741 yeni oy.
199.144 toplam oy • +741 / 30 gün
Oy ver / sonuçları gör İlgili anketler
Siyaset
Nevşehir, Keçiören ve Keşan belediye başkanlarının AK Parti saflarına katılmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
229.305 oy
Siyaset
AKP'li Keskin Belediye Başkanı Ekmel Cönger'in görevden uzaklaştırılması doğru mu?
212.240 oy
Yerel Yönetimler
Belediyenizin ulaşım hizmetlerini nasıl değerlendiriyorsunuz?
192.053 oy
Halk Seçiyor verileri: 26.06.2026 00:09 (TSI) itibarıyla. Sayfa önbelleği nedeniyle birkaç dakika gecikmeli olabilir.
Yorumlar