Türkiye'nin Dijital Kamuoyu Platformu

© 2026 Halk Seçiyor. Tüm hakları saklıdır.

Tüm haberler
ANKA Haber Ajansı 17 Jun 2026, 20:04 Gündem

Bakan Ersoy, RTÜK Başkanı Daniş ile görüştü

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Mehmet Daniş ile bir araya geldi.

Bakan Ersoy, RTÜK Başkanı Daniş ile görüştü

(ANKARA) - Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Mehmet Daniş ile bir araya geldi.

Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Bakanlığın ilgili kuruluşlarından RTÜK’ün Başkanı Daniş ile görüşme gerçekleştirdiklerini belirtti.

Görüşmede, yayıncılık alanındaki güncel gelişmeler, yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı.

Daniş’ten RTÜK’ün faaliyetleri ve kurul gündeminde yer alan başlıklara ilişkin bilgi aldıklarını ifade eden Ersoy, Kültür ve iletişim alanında nitelikli üretimi destekleyen çalışmaların, kurumlar arasındaki eşgüdüm ve iş birliğiyle sürdürüleceğini kaydetti.

Haberin tamamını ANKA Haber Ajansı'da oku
Ana Sayfa Belediyeler
Sonuçlar
Vekiller Partiler