CHP’den istifa etmesinin ardından uzun süredir AKP’ye katılacağı konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile 31 Mart 2024’teki yerel seçimlerde İYİ Parti’den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı AKP'ye katılıyor.
#SonDakika
— BirGün Gazetesi (@BirGun_Gazetesi) June 25, 2026
Rasim Arı ve Mesut Özarslan AKP Genel Merkezi'ndehttps://t.co/wIVIH5kxc5 pic.twitter.com/SuBChTTQ0h
3 isim AKP Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Arı, Özarslan ve Özcan'a rozetlerini AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.
Erdoğan törende yaptığı konuşmada "Aramıza yeni katılan başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Hoş geldin diyoruz" dedi.
Erdoğan'ın konuşmasının ardından ilk olarak Rasim Arı'nın rozeti takıldı. Ardından da Mesut Özarslan'ın rozeti takıldı. Özarslan rozet almak için çıktığı kürsüde Erdoğan'ın elini öptü.
AKP'ye geçen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve beraberindekiler Erdoğan'ın elini öptühttps://t.co/N26KObPcUd pic.twitter.com/bxUjzQY2tp
— BirGün Gazetesi (@BirGun_Gazetesi) June 25, 2026
Son olarak da Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da kürsüye çıkarak rozetini taktı.
Yorumlar